Heeft u vragen over uw bestelling, de levertijd of een andere vraag? In veel gevallen kunt u het antwoord vinden bij:

Mocht uw vraag niet beantwoord zijn neem dan contact op met de afdeling klantenservice via:

Heeft u een klacht? Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan via Facebook, per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar DOBENO bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Onze gegevens:
DOBENO BV.
Spinnerij 53
1185 ZS Amstelveen

KVK: 56009224
BTWNR: NL851941825B01

E: klantenservice@dobeno.nl
F: Facebook.com/dobeno
T: +31 20 261 96 00

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing